[Tajfutas] szenior pontversenyek-korrekció

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Jún. 13., H, 13:09:42 CEST

Sziasztok,

Lipp Józsitól kaptam ma délelőtt azt az információt, hogy az általam
hiányolt eredmény megtekinthető az MTFSZ adatbankban, csak a versenynap
felületén a "Futamok" fül alatt keressem.

Köszönöm az információt és lásd. melléklet tényleg ott van az eredmény a
rangsorpontokkal egyetemben. Így most már látom, hogy mely pályákat
sikerült belőnöm a 15 perces győztes időkre és melyeket nem.

Az időskori tanulás egyben „fiatalságunk záloga” is.