[Tajfutas] Éjszakai OB web közvetítés

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2016. Jún. 12., V, 08:43:55 CEST

Sziasztok!

Nekem is tetszett az on-line eredmény közlés. Amin még lehet csiszolni:
- a rádiós pontokról nem jöttek megbízhatóan a részidők;
- kb. negyed egykor (amikor a youtube-os közvetítés alapján megszűnt az
áramszolgáltatás pár percre) volt egy hoszabb kiesés;
- a befutó ponttal azonos átfutó zavaró volt (különösen a szpíkernek :); ha
valaki ilyen közvetítést tervez, akkor jobb előtte konzultálni a
pályakitűzővel.

Mindenesetre köszönjük a szórakoztatást, és gratulálunk a győzteseknek!

Üdv,
Gárdonyi Márk