[Tajfutas] A türelem rózsát terem

Tibor Tamás atomtibi69 at gmail.com
2016. Jún. 10., P, 14:50:39 CEST

Kedves Ádám!

Leírtál egy pár dolgot ebben a levelezésben, hogy mit kérsz.

Az egyesületek korábban elküldték a versenyek a jegyzőkönyveit abban a
formában, ahogy várták tőlük.

Jól értem, hogy a már elküldött jegyzőkönyvek dokumentumaiból nem tudsz
rangsorpontot számítani az új rendszer alapján?

Nem tudom hogy a többi egyesület hogy van vele, de hozzánk még nem érkezett
semmiféle megkeresés, hogy a jegyzőkönyveink hibásak, vagy hiányosak
lennének.....???

Most akkor mi a helyzet?

Üdv!
Tamástibi