[Tajfutas] Sokadjára : adatbank- rangsoroló versenyek rangsorpontjai (Privát)

Horváth Sándor SHorvath at telenor.hu
2016. Júl. 25., H, 12:15:20 CEST

Sziasztok !

Nem tisztünk az atlétikai minősítést értékelni, de azért vannak érdekességek benne:

Versenyszám

Felnőtt

I. osztály

Spiriev 2014 szerinti pontérték

100

10.45

1056

200

21.15

1046

400

47.00

1045

800

1:49.20

1049

1500

3:44.30

1050

5000

13:45.00

1050

10 000

29:11.00

1025

10 km

29:11.00

1034

Félmaraton

1:04:30

1012

1:03:31 – az 1050 pont

Maraton

2:20:00

990

2:16:50 – az 1050 pont

110 gát

14.10

1048

400 gát

51.60

1052

3000 akadály

8:46.75

1050

És még valami :

2:30 –as maraton ( II. osztály – 831 pont )  ez összecseng a többi II. osztályú szinttel, viszont a félmaraton 1:12 ( II. osztály - 743 pont ) .

Aki kevésbé figyel az atlétikára, a Spiriev féle pontáblát fogadják el, a különféle számokban elért eredmények összehasonlítására.

üdv: Sanyi