[Tajfutas] Sokadjára : adatbank- rangsoroló versenyek rangsorpontjai

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Júl. 21., Cs, 08:10:51 CEST

Kedves Pisti és Fifi!

Szerintem csakis az új, friss erőben lévő MTFSZ elnökhöz van csak értelme
fordulni ezzel a problémával, semmi esetre sem a levelező listához. Bugár
Józsi biztos megérti, hogy mennyire súlyos a helyzet - még akkor is, ha a
versenyzők többségét nem érdeklik a rangsorpontok. Ha tudnám Józsi emiljét,
rögtön be is írnám itt a címzettek közé.

Indoklás:

1. Az elmúlt években én is gyakran szóvá tettem ezt a kérdést a levelező
listán, de leveleimnek semmi hatása nem volt.

2. Az elnökök, sok egyéb teendőjük mellett nem szokták a listaleveleket
olvasni, ezért is közvetlenül kell megszólítani őket.

Üdv:
Kéri Gerzson