[Tajfutas] Körös-torok Kupa, Jonathermál Kupa 2016.

Paskuj Mátyás paskujm at gmail.com
2016. Júl. 12., K, 22:16:45 CEST

Kedves Sporttársak!

2016. szeptember 3-4-én szombaton és vasárnap négyfordulós rövidtávú
versenyt rendezünk Csongrádon, ahol még nem volt tájfutó verseny. 4 verseny
4 különböző terepen. Kiváló felkészülési lehetőség az idei Rövidtávú
Bajnokságra.

A verseny mindkét napján 350 Ft-os belépővel léphettek be a felújított
Csongrádi Gyógyfürdő <http://www.csongradfurdo.hu/>  és Uszodába!

Versenykiírás: http://tajfutas.maccabi.hu/index.php/hu/koros-torok-kupa

Nevezési határidő: 2016. augusztus 29.

2016. szeptember 24-25-én szombaton és vasárnap kerül megrendezésre a
Jonathermál Kupa két napos ( 1. nap: kiemelt középtáv, 2x2 fős váltó, 2. nap
normáltáv)  versenyünk Szank környékén.

A verseny mindkét napján 50%-os belépővel léphettek be a Kiskunmajsai
Jonathermál Gyógy és Élményfürdőbe <http://www.jonathermal.hu/> !

Versenykiírás: http://tajfutas.maccabi.hu/index.php/hu/jonathermal-kupa

Nevezési határidő: szeptember 12.

Nevezhetsz az entryben és az orienteeringonline-on!

http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=4

http://orienteeringonline.net/

Várunk sok szeretettel versenyeinken!

Megtalálsz bennünket a facebookon is!