[Tajfutas] Hungária Kupa - speciális kockázatok?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Júl. 6., Sze, 13:02:05 CEST

Sziasztok,    (Labirintusra egy röpke válasz: Skuló talált, elsüllyedt.)

Alulról javasolt kezdeni a levél elolvasását, majd itt folytatni annak
aki a Főiskolás VB-n csapattag lett és mentálisan fel akar készülni a
sprintre vagy a Hungária Kupán indul a 2. napi sprinten és "előnyre"
akar szert tenni. Aki szeretné megtartani magának a tájékozódási futás
azon szépségét, hogy a feladatot a rajt pillanatában kapja meg az ne
kattintson a következő linkekre. (Kísérő családtagjaik megtehetik, ezzel
is növelve kedvüket az utazáshoz.)

WUOC és HK sprintverseny alaptérképének egy részlete
<http://www.diosgyor-lillafured.hu/fuggokerti-setany-kilenc-tematikus-megallohellyel>.
(keresd rajta a labirintust)

WUOC és HK sprintverseny részterületeiről készült fotók
<http://www.diosgyor-lillafured.hu/lillafureden-megujult-fuggokert>.

Virtuális séta a sprintverseny részterületén
<https://www.youtube.com/watch?v=hEsGmswNWd0> 1.

Virtuális séta a sprintverseny részterületén
<https://www.youtube.com/watch?v=9EIbawKllUQ> 2.

és utoljára egy promóciós videó
<https://www.youtube.com/watch?v=PINN_ZGUKlY>a Hungi szabadidős
lehetőségeinek tárházához. (Kicsit a foci EB jegyében.) -fél perc után
javasolt megállítani. Az alkotás készen van, látogatható
<http://dvtkpark.hu/>.

A HK 2. napjának speciális kockázata:

Szurkoljatok helyettem is a helyszínen a magyar csapatnak. Aréna
produkció várható, zsebkendőnyi terület (akár A/5 lapra is ráfér a
térkép feliratokkal egyetemben, 180m x 350m, ez Guinness rekord lesz),
valszeg átfutással és térképcserével, kisvasút feletti karanténnal,
parkolással)
Addig is vigyázó szemetek Skuol-ra vessétek <http://www.jwoc2016.ch/>.
Üdv,
Janó - aki már csak virtuálisan tud lefutni
<https://www.youtube.com/watch?v=6G808nB-TNU> egy pályát
(Ui. A  levelemre a Hungi rendezőitől teljesen érthetően egy udvarias
elhárítást kaptam. A következő értesítőben minden infó benne lesz.)