[Tajfutas] EYOC2016 - Lengyelország 1. nap

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Júl. 1., P, 16:34:56 CEST

Sziasztok,

Biztatóak a fiatalok eredményei a holnapi váltó előtt. Külön gratula
Vékony Vandának
<http://adatbank.mtfsz.hu/szemely/show/szemely_id/106260> és Jónás
Ferencnek <http://adatbank.mtfsz.hu/szemely/show/szemely_id/102376>,
akik 2-3 perc hátránnyal végeztek az élbolyban. (Az MTFSZ felületre a
képfeltöltések folyamatban vannak.) Kíváncsian várom a pályákat és az
M18 cseh győztesének útvonalát, akinek láthatóan ma minden összejött.

A térkép
<https://www.google.hu/search?q=eyoc2016&rlz=1C1CHMO_huHU581HU581&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjp-s31u9LNAhXFxRQKHeIrBg4Q_AUICSgC&biw=1536&bih=758#imgrc=VHBBNotlqvs12M%3A>.
A terület közepétől nyugatra. Küzdelmes.

És egy csoportkép
<http://www.fedo.org/web/ultimas-noticias/2324-empieza-el-eyoc-2016> egy
másik nemzet fiataljairól.