[Tajfutas] Sétájfutás

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2016. Jan. 23., Szo, 19:35:33 CET

Sikerült két egy számjegyű helyezést elhoznunk Tamással a sítájfutó szenior
vb M55-ös kategóriájában középtávon, ahol az két nap összetett eredménye
alapján hirdettek. (együtt 17a helyezéseink száma és Tamás a jobb-kérdés ki
hányadik lett? )

Persze ehhez kellett az a sok síelni tudó ellenfél is akik csak úgy
elsuhantak az SI AIR+ pontok mellett anélkül hogy meggyőződtek volna róla
hogy csipogott a csipp :-)

innen csak a sítájfutóknak:

A mai napon szeles ködös idő, reggel esővel délben amikor a rajtunk volt
ónos esővel.

A térképtartóról a rajt előtt többször le kellett vakarni a jeget, a szél
fújt rendesen, mégis a rajt után, ami a sícentrum arénájában volt, nem
láttad az objektum szélét, akkora köd vagy tán felhő volt ott.

A pályában sok volt a szint, le is fel is. A vakszolás ma jobban sikerült
mint tegnap, vagy csak az idő volt enyhébb, mégis a léfélékben visszasírtuk
a tegnapi, lassabb lécet :-) Én azt gondolom, egy sítájfutó versenyen nem
lehet hibázni, olyan egyszerű az egész, hol jobbra hol balra kell letérni
az egyenesről, meg néha egyenesen tovább. Van aki a tájkerékpárról is ezt
gondolja. mind igaz, csak elég lassan kell hozzá haladni , nekem sikerült..
Két kisebb utvonalválasztási hibám volt, de az elméleti
kérdés/tapasztalatlanság

Azért 250 szenior sítájfutót egy kupacban látni, nem semmi, az legalább
kétszer annyi léc és bot :-) a terepen sok út és pont volt, nem nagyon
akadályoztuk egymást (engem konkréten senki, de igyekeztem én sem másokat)

tegnap egy kb 70 es süket orosz bácsikával rajtoltam együtt, nagyon
aranyosan figyelte minden mozdulatom, mert nem hallotta az uasításokat,
hogy 15 mp-el a rajt előtt vehetsz térképet stb, aztán én gyorsabban
betettem a térképet és el is tűntem előle. (hittem) de mintegy 150 m múlva
a síkból jobbra fölfelé fordultam ahol egy hang mögöttem., és úgy elment a
fölfelében mint ahogy az Dani vagy Toncsi tette volna. Megfigyeltem,itt
sokan tudnak sífutni

Holnap hosszútáv, no komment

MM