[Tajfutas] állami sporttámogatás

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2016. Feb. 27., Szo, 01:07:31 CET

Sziasztok!

Popey felvetéséhez akartam még írni, hogy ha politikusokat nem is, olyan
tájfutókat választhatunk az új MTFSZ-elnökségbe, akiknek vannak
potenciálisan hasznosítható személyes kapcsolataik. Pl. Kálmán Pétert
vagy Krasznai Orsit, utóbbi az elmúlt években tudott szerezni egyedi
támogatást a sport szakállamtitkárságtól a klubjának.
(Elnézést, ha megsértettem a kampánycsendet, amit ráadásul nem is
egyeztettem az érintettekkel.)

> el tudnám képzelni, hogy sok utána járással lehetne a válogatottnak
> támogatót találni, aki rendszeresen biztosít az edzőtáborokhoz,
> világversenyekhez kisbuszt, esetleg még pénzt is ad üzemanyagra

Ilyen van több is, úgy hívják őket, hogy Bujdosó István és Varga István,
ill. idéntől Mets Miklós. Csak szerényebbek annál, hogy ezt a listán
reklámozzák. Az is lehet egy járható út, hogy vállalkozókat először
tájfutónak próbáljunk megnyerni, aztán majd utána belülről támogatják a
sportágat.

Üdv,
Skuló Marci