[Tajfutas] állami sporttámogatás

Miksi-TIPO tipomiksi at chello.hu
2016. Feb. 23., K, 08:25:20 CET

Máthé Pista jó volt a szerepében (ne kérjél számon rajta profi riporteri
készségeket).
Én inkább a (valószínűleg előre meghatározott) módszert érzem hiányosnak.
Ezek előre megírt kérdések voltak, amiket akár írásban is fel lehetett volna
tenni.
Jó lett volna néhány esetben egy "riporteri" rákérdezés, akár elágaztatással
a fővonaltól.

Miksi