[Tajfutas] Oh, mondd, Te kit választanál?

Varsányi Attila varsanyi.attila1 at chello.hu
2016. Feb. 22., H, 18:40:19 CET

Kedves Mindenki!

Janóhoz és Fecóhoz csatlakozva az Ő gondolatukat folytatva (".... a feladatok hatékony megoldása, támogatás bevonása a sportágba. Saját elképzeléssel, saját programokkal...."),

annyit tennék hozzá, hogy a most vasárnap megválasztásra kerülő ÚJ elnök és elnökség hatalmas lehetőséget kap, melyet nem sokáig élvezhetnek ( talán néhány hónapig). Olyan lehetőség ez, ami minden vezető regnálása alatt egyszer adatik meg, mely lehetőséget jó lenne kihasználni, nem langyosan elmélázva, elbénázni ….

Mint minden új elnökre (akármilyen szervezet elnöke is az) bizakodással, reménnyel tud nézni mindenki (remélem nem fenntartásokkal...). A bizalom pedig nagyon nagy lehetőség…. mellyel élni kell!

Szerintem, nagy lehetőség ez a kezdeti pár hét arra is - ami Popey leveléből is kitűnik -, hogy új kapcsolatok épüljenek ki (vagy a régieket újraélesszük), akár a politika egyes fontos szereplőivel.

Ez a lehetőség fennáll mindkét tábor számára (Matyi kontra Józsi), de csak addig amíg él a bizalom irányukba.

Szerintem, bármelyik jelölt is lesz a sportágunk vezetője, komoly feladata lesz már az első napokban a kapcsolat építés, a régi kapcsolatok felélesztése.

Sajnos (vagy nem sajnos, döntse el ki-ki vérmérséklete szerint) napjainkban a kapcsolatok érnek a legtöbbet (anyagilag) - szép szó, hogy "szeressük egymást gyerekek", de ez egy szervezet élén kevés. Menni, menni kell…., kapcsolat, kapcsolat…. építés (és kihasználás)! Igenis be kell húzni minden potenciális "pénzteremtőt" ebbe a sportágba....

Ez nem egyszerű feladat, erre szinte „születni kell”….

Nem irigylem egyik jelöltet sem, mert felkötheti azt a bizonyos gatyáját, ha hatékonyan (hatékonyabban) szeretné működtetni sportágunk „menedzsmentjét”…

Ennyi

üdv: Varsányi Attila

ui: én ezt a mentalitást  és az ehhez szükséges menedzsment szemléletet a "VITÁBAN" sajnos csak az egyik jelöltben láttam....