[Tajfutas] elnökjelölti vita

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2016. Feb. 13., Szo, 21:31:54 CET

Kedves Melinda

Köszönöm a megnyugtatást!

Teljesen egyetértek a tisztán látás valóban fontos lenne, mert anélkül nehéz jól választani.
Az elnökjelölti vitát én is nagyon jó ötletnek találom, ha lenne még 1-2 elnökjelölt, aki ringbe szállna még érdekesebb lenne a vita és nagyobb a választási lehetőség.
Persze igazából megértem, hogy nem tülekednek a jelentkezők az elnöki posztért.

Az elnökségi tagságra jelöltek megismerését is fontosnak tartom, hiszen nyilván egy személyben az elnök nem fog tudni kezelni, megoldani minden problémát, feladatot,
persze nem is ez a dolga, inkább az, hogy egy ütőképes csapatot építsen az új elnökségi tagokból.
A tisztán látás mellett ezért azt is fontosnak tartom, hogy olyan jelölteket sikerüljön találnia a tájfutó közösségnek a jelölő bizottságnak, akiknek van szabad kapacitásuk
akaratuk és lehetőségük akár elnökként, akár elnökségi tagként a sportágért dolgozni. Olyan jelölteket, akik nyitottak a többiek és a tájfutók irányába és akikből
egy jól összedolgozni képes elnökséget sikerül felállítani, akiket hitelesnek tart a tájfutó közösség,
akik nyitottak a felmerülő problémákra, és azokra jó válaszokat képesek adni. Akik meg tudják találni a megfelelő embereket a
megoldandó feladatokra, és akik képesek őket, egymást és a tájfutókat motiválni.

Nem mondom, hogy egyszerű a feladat, de remélem, hogy sikeres választás lesz, és az új elnökség vezetésével erősödni tud a sportágunk.
A kisebb és a nagyobb klubok is, erősödhet a diáktájfutás, újraéledhetnek egyesületek, újabb egyesületek, szakosztályok csatlakozhatnak hozzánk,
persze nem úgy hogy régiek ketté válnak, vagy háromba esnek.

Kíváncsian várom a vitát.

üdv. Viktor