[Tajfutas] Tájfutó Maraton honlap, friss hírek

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2016. Feb. 13., Szo, 08:55:36 CET

Sziasztok!

Még véletlenül sem szeretnék beleszólni ebbe a vitába, de úgy gondolom ezt
a témát már "kiveséztétek". Szívesen olvasnék inkább a nyakunkon lévő MTFSZ
tisztségviselő választással kapcsolatosan az elnökjelöltek programjáról,
elképzeléseiről. Tudom h. ez nem egy hivatalos fórum, de ezzel
kapcsolatosan úgy gondolom mindenki szívesebben olvasna, mélyedne bele a
témába. Miért nem hallunk, kapunk ezzel a fontos dologgal kapcsolatosan
tájékoztatást, miért nem erről beszélünk inkább.....? Miért nem ismerhetem
meg hivatalosan is a választás előtt a jelölteket, az elképzeléseiket a
jövővel kapcsolatosan? Miért van az h. inkább a háttérben "sunyiban" mennek
a számomra már nem oly szimpatikus "kampányolások"?

Üdv.
Melinda