[Tajfutas] könyv fontos

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2016. Feb. 11., Cs, 13:59:11 CET

Sziasztok

Fontos változások, figyelmesen olvassátok!

Ne feledjétek, hogy a kedvezményes árhoz  február végi fizetési határidő
tartozik!

Aki nem tudja ezt megoldani, írja meg, nekik pár nap haladék lesz.

Minden eddigi érdeklődőnek, megrendelőnek válaszoltam levélben (ha röviden
is), aki nem kapott választ, írjon újra!

Aki átutalt, írja meg nekem, hogy tudjak róla (Nem banki igazolást kérek,
csak levelet)!

Ábel

Könyvvásárlási tájékoztató

Megjelenik a

Ripszám Henrik és a magyar tájfutás kezdetei

című könyv második, javított lenyomata

Beszerezhető az alábbi árakon:

Támogatói ár:                   5 000-10 000.-Ft

Normál ár:                          3500.-Ft

Kedvezményes ár:         2500.-Ft

Mindkét támogatói árat már többen választották, ezúton is köszönjük a
segítséget!

A kedvezményes ár a február végéig kifizetett könyvekre vonatkozik.

A könyv átvehető:

Február 27-én a Boróka kupa első napján, a február 28-i közgyűlésen és
március 14-én a Barbácsi Ákos emlékversenyen. Aki máshol szeretné átvenni,
az írjon, mert további helyekre csak a megbeszélt példányokat juttatjuk el.

A könyv átvehető március 1-től:

Animula könyvesbolt, Budapest, II. ker. Bimbó út 184/b, nyitva H-P: 9-18
óráig.

Futárral eljuttatjuk a könyvet bármely címre Magyarországon, előre fizetve
1200.-Ft, utánvéttel 1650.-Ft. A csomagolási költséget átvállaljuk.

Fizetés átutalással Kiss Endre 50800104-11643452 számú bankszámlájára,
"Ripszám" megjelöléssel; vagy készpénzben.

Az első lenyomat birtokosainak a kiegészítéseket digitálisan vagy
kinyomtatva juttatjuk el, ha jelentkeznek érte.

Hegedüs Ábel

20-911-4014

abel.terkep at chello.hu