[Tajfutas] Meghívás a hosszúfutások kedvelőinek

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2016. Feb. 5., P, 20:15:54 CET

Sziasztok!

Nem szoktam nagyon reklámozni a tájfutók körében a terepfutó versenyeinket, mert mégis csak a tájfutás az igazi, így inkább a terepfutókat igyekszem a tájfutó versenyeinkre csábítgatni,
de azért gyakran megfordul egy-két tájfutó is a terepfutó versenyeinken. Most, hogy több tájfutó nevezése is befutott már a jövő vasárnapi terepfutó versenyünkre,
eszembe jutott, hogy a Tündér-hegyi terepfutónk során hivatalosan futhattok át az idei Tájfutó Maraton terepén!!

Szóval gondoltam írok, hogy ma éjfélig még normál áron nevezhettek a Tündér-hegyi terepfutó 25 km-es hosszútávjára, vagy a 12,5 km-es rövidebb távjára a www.vbtse.hu/nevezes oldalon on-line, vagy e-mailben a tajfutas at outlook.hu, hátha van akit érdekel egy jó hangulatú közös téli hosszúfutás, vagy aki szívesen ismerkedne egy kicsit az idei Tájfutó Maraton terepével, hivatalos engedéllyel.

Jelzem előre, hogy ne lepődjetek meg, de a terepfutóinkat magasabb nevezési díjjal rendezzük, mint a tájfutó versenyeinket...

Várunk Benneteket szeretettel akár február 14-én jövő vasárnap, akár március 13-án a Tájfutó Maratonon a Vilonya melletti Tündér-hegyre!

üdv. Viktor