[Tajfutas] FW: Tájfutó Gála apropóján

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2016. Feb. 2., K, 19:29:09 CET

Sziasztok!

Sajnos akadnak olyan fogyatékos sporttársaink, akik csak az erdőben, a
természeteben érzik igazán jól magukat.
Ezért járnak tájfutóversenyekre, vagy túrázni, kirándulni, és nem operába.
Ha nyaralni mennek, akkor is inkább a hegyeket, pusztákat keresik, és nem a
belvárosokat, strandokat.
Ezért (is) járnak inkább tájfutó, mint utcai futóversenyekre.
Ha választhatnak egy esküvő, szalagavató vagy más ünnepélyes megmozdulás és
egy esős-sáros futás közül, akkor az utóbbit választják.
Valószínűleg ez habitus, lelki beállítottság kérdése is, ők ilyennek
születtek, nekik "ezt dobta a gép".

Nem feltétlenül azért nem mennek el egy tájfutó gálára, mert nem akarják
megadni a tiszteletet sporttársaiknak, vagy mert örülnek, hogy legalább
télen nem kell a többieket látniuk.
Tavasszal ugyanolyan örömmel fognak újra találkozni velük, de a gála, a
bálozás, az igazi kínszenvedés nekik.
Lehet, hogy sajnálják is, hogy ők csak ilyenre sikerültek, de nem akarnak
ők rosszat senkinek.

Én is egy ilyen fogyatékos vagyok.
kovacsp