[Tajfutas] Gueorgiou nem vonul vissza!

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2016. Dec. 29., Cs, 17:00:44 CET

Szabolcs!
Az angol fordításon lehet vitatkozni, igazad van, így is, de másképpen is lehet értelmezni.  Ugyanakkor abban a cikkben, amihez a linket csatoltam a válaszomban kategorice kijelenti, hogy a Svéd Tájfutó Szövetségnél a válogatott egyik edzője lesz 2018 elejétől. Attól ő még tájfuthat, de nem elit szinten.  Tehát ez, szerintem, 100%-an bizonyítja, hogy legkésőbb 2017 végén visszavonul az elit tájfutástól.
Üdv.:  Júlia