[Tajfutas] igénybevételi díj

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2016. Dec. 20., K, 10:48:41 CET

Az egy szép, hasznos és aligha elkerülhető feladat, hogy az MTFSz kössön
együttműködési szerződést (ha még nem lenne ilyen) az erdőgazdaságokat
koordináló (felügyelő) szervezettel a tájfutó tevékenység kereteinek
rögzítésére, zavartalanságának biztosítására.
Ilyen együttműködés már volt az elmúlt évezredben is.
Üdv, Bozán György