[Tajfutas] Hangyaboly-a

Zsolt Peics peics.zsolt at gmail.com
2016. Dec. 15., Cs, 23:19:27 CET

Kedves Pista, Tisztelt Lista!

Én sem kedvelem, csak volt egy olyan momentum, amit félreértettem. Nem
szerettem volna, ha nem egységes az újságról a kommunikáció kifelé, ezért
írtam, kértem, amit kértem.

A kérdéseid teljesen jogosak, a válaszokat folyamatosan elétek tárjuk.

Egy kommunikációs stratégiát dolgoztunk ki, ami a Tájfutó Gálára
csúcsosodik ki.
Addig elég sűrűn fogtok hallani a "Hangyaboly"-ról. 1-2 hetente valamilyen
új információt osztunk meg veletek az MTFSZ, a BTFSZ honlapon, a Lazarus
levelező listán és a Facebookon.
Nem szerettük volna az összes információt egyszerre rátok zúdítani.

Január közepéig szerintem Máté Pista majdnem minden kérdését
megválaszoljuk, a Tájfutó Gálán pedig egy kis ízelítőt is a kezetekbe
vehettek. 8 oldalon szeretnénk bemutatni, hogyan is fog kinézni a
Hangyaboly. A "0". számból az utolsó kérdésre is megkapjátok a választ.

Akik eddig is írtak a Tájolóba, azokat várjuk a Hangyabolyba is cikkírónak
és természetesen minden új jelentkezőt is szívesen látunk. (Ez a fotósokra
is igaz.)

Akik eddig előfizettek az új lapra, azoknak köszönjük, hogy beleugrottak
egy sötét verembe. Reméljük, hogy a 0. szám megjelenése után az előfizetők
létszáma az információk birtokában meg fog ugrani.

Elnézést, hogy nem válaszolom meg most a kérdéseket.

Zárom soraimat  "A kevesebb néha több" és a "Türelem rózsát terem" (nem
dakota) közmondásokkal.

Aladár