[Tajfutas] Fwd: Miért nem lehet a lapunk címe a régi?

Zsolt Peics peics.zsolt at gmail.com
2016. Dec. 15., Cs, 14:45:55 CET

Kedves Szabolcs, Kedves Tájfutó Társadalom!

Én, mint az új magazin főszerkesztője (szerkesztőség vezetője), szeretném a
név kérdését lezárni.

Schell Tóni - aki a Tájoló újság főnöke volt és gyakorlatilag az ő nevével
azonosult a Tájoló újság - kért meg minket arra, hogy szeretné ezt a nevet
megtartani és amennyiben folytatjuk a nyomtatott sajtó kiadását, ne
használjuk a "Tájoló" nevet. Úgy gondoltam(tuk), hogy ennek a kérésnek Tóni
iránti tiszteletből eleget teszünk.

Ezek után kellett egy új nevet találni, amiről azt gondoltam, hogy 1 hét
alatt meg lesz. Lehet, hogy az idő tekintetében naiv voltam, de több fórum
segítségét kikérve sem sikerült 1,5 hónap alatt olyan nevet találni, amivel
a bevont emberek legalább negyede azonosulni tudott volna.
Nem szerettem volna tovább húzni az időt - mivel az újságot is össze kell
rakni - ezért egy merőben más nevet bedobtam, ami a szerkesztőség szakmai
vezetőjének tetszett és a szerkesztőségből a többiek is legrosszabb esetben
azonosulni tudtak vele, de sokaknak tetszett.
A magazin nevével kapcsolatban mostanság nem szeretnék további levelezést
folytatni semmilyen fórumon és erre kérem a szerkesztőség és a BTFSZ
elnökségének a tagjait is. Pontosan tudom, hogy soha nem lesz olyan nevünk,
ami mindenkinek megfelelő lesz. Én ezt így felvállalom. Szerencsére több
pozitív visszajelzés is jött a névvel kapcsolatban.

Akit ennél bővebben érdekel a téma, annak majd egyszer "A klubban
elmesélem" . Elnézést vannak fiatalok is itt, akik a klub történetet nem
biztos, hogy ismerik. Ők a "klub" szót a "kocsma" szóval kicserélhetik.

A magazin szlogenje, hogy az "Újságot Ti írjátok, mi szerkesztjük". Így
arra kérnélek Titeket, hogy sok jó cikkel árasszatok el minket, és akkor a
név problémáján a szkeptikusok is talán át tudnak lépni és a borító oldalt
gyorsan áthajtva egy kedvükre való tájékozódási sportokkal foglalkozó,
színes, érdekes szabadidős magazint tudnak majd olvasni.

A szerkesztőség vezetője
Peics Antal Zsolt
Aladár