[Tajfutas] Szomorú hír a 20minutes.fr hírportálról

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Dec. 14., Sze, 20:03:35 CET

Most már sajnos nincs Metró, hanem van helyette a Lokál nevű buziújság! Az
első sem volt sokkal jobb, de azért relatíve észrevehetően jobb volt, mint
a Lokál, amiben a kormánypropaganda és az ellenzékiek rágalmazása is még
intenzívebb. Ó, most veszem észre, hogy vétkeztem, Isten bocsássa meg
nekem, amiért veszélynek teszem ki a levelező listát ilyen politizálással.
Zetor, vagy aki most  a rendszergazda, nyugodtan töröljétek ezt a levelemet.

Üdv:
Gerzson