[Tajfutas] Tájfutó Gála

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2016. Dec. 13., K, 21:12:15 CET

Ez eddig azért nem volt publikus, mert még csak most derültek ki a
végleges helyárak. Ma kellett volna felvinnem, de holnap istenbizony
meglesz és akkor teljes pompájában élvezhetitek a regisztráció
lehetőségét. Nem csak közvetlenül az EntryLightban lehet majd
jelentkezni, hanem annak a Gála honlapjába épített modulján keresztül is.

D.