[Tajfutas] Vizsla Kupa pontszamok 1-2. fordulo

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2016. Ápr. 26., K, 22:07:48 CEST

Kedves Sporttársak!

Mellékelten küldöm a Vizsla Kupa 1-2. fordulóján a résztvevők
által gyűjtött összetett pontszámokat.

A táblázatot az MTFSz honlapra is feltöltöttem:
http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/12895/tipus/download

Jövő hét végén szombaton, május 7-én már a
harmadik fordulóra várunk Benneteket Nagykovácsiban.
Izgalmas pályák lesznek kezdőktől élversenyzőkig, és
tovább gyűjthetitek a pontokat, akár több pálya lefutásával.

Üdv mindenkinek,

Hegedűs Zoltán és a Vizslák