[Tajfutas] Fwd: Felmérés a sportolók kettős karrierjének támogatásáról

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2016. Ápr. 26., K, 11:32:57 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Ivan Lux <ilux0807 at gmail.com>
Dátum: 2016. április 26. 11:11
Tárgy: Re: [Tajfutas]Felmérés a sportolók kettős karrierjének támogatásáról
Címzett: Kovács Gábor <borea at is.hu>
Másolatot kap: Hegedüs Ábel <abel.terkep at chello.hu>

Őszintén szólva gyenge gúnynak szántam az aláíró tudományos teljesítménye
és a címei odaítélésének körülményei okán (valódi teljesítménnyel valódi
doktori és professzori fokozatokat szerzett tudós emberek kicsit
összevonták a szemöldöküket, de hagyjuk a kicsinyes pletykákat.).

 Dr. h.c. egyébként címzetes , vagy tiszteletbeli doktort jelent (honoris
causa).
Üdv
Iván

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#m_-6994482634686247051_DDB4FAA8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>