[Tajfutas] Rangsoroló futamok vs adatbank

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2016. Ápr. 24., V, 22:38:55 CEST

Én a Silvanus SE alelnökeként azt tudom mondani, hogy mi nem bánjuk,
ha a ranglista lassabban áll össze, és ez a pénz át van forgatva a
sportágfejlesztési támogatásokba.

Mint magánember viszont nem igazán tartom szerencsésnek, hogy Ádám
kizárólag társadalmi munkában dolgozik. De az is tény, hogy jó pár
fizetős IT-megbízással befürdött már a szövetség 2003 és 2010 között.

Üdv,
Skuló Marci