[Tajfutas] Színházjegy

Fábián Ibolya fabianibolya at freemail.hu
2016. Ápr. 20., Sze, 15:32:13 CEST

 Kedves Sporttársak! Tudom, hogy nem a listára való, de van 2 db jegyem holnapra a József Attila Színházba  (19.00) az "Anconai szerelmesek"  c. darabra.  ára: 3 200 Ft/db helyett 2 900/db Ha valakit érdekel, a mai bp-i versenyen át tudja venni 17.00 után tőlem, vagy el tudom vinni bp-i helyszínre.  M: 06/20 485 8522 A verseny alatt a telefonom ki lesz kapcsolva, SMS-re válaszolok. Köszönöm! Üdvözlettel:Fábián IbolyaSPA