[Tajfutas] Budapesti és Pest megyei Diákolimpia, valamint Gödöllő Kupa_eredmények

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2016. Ápr. 18., H, 17:58:48 CEST

Bár nem tisztem a gödöllői rendező klub védelme, közelről látván a rendezők
küzdelmét, enyhén szólva méltánytalan állításokat olvasok itt a listán.
(Amit Miklós fentebb ír a hűtlen kezelés gyanújáról, azt inkább nem
kommentálnám, így mindenki jobban jár.)
Tudomásom szerint mintegy 320 nevező volt, készült 380 térkép. Véleményem
szerint kb. 20% potenciális káló egy versenyen éppen elég, különös
tekintettel arra, hogy alapvetően ez egy Diákolimpia volt, minden más
kategória bónusz. Tény továbbá, hogy a SIAC dugókák száma erősen korlátos
volt, Paci így is vért izzadt a pótnevezések lekezelésével. Továbbá úgy
tudom, hogy számos létszámfeletti utónevezőnek megszervezték egy befutó
térképének újrahasznosítását. Végül, borzasztóan meg lennék lepve, ha
tényleg 40 embernek kellett volna hazamennie futás nélkül, ez megérne egy
valódi felmérést.

Sajnálom, hogy megint egyszer sikerült egy nagyon lelkes gárda, nagyon
sikeres rendezvényét nagyon csúnyán lehúzni. Valaki a túloldalon
gondolkodásra szólított fel. Ebben egyetértünk.
Üdv
Iván