[Tajfutas] Mecsek Kupa rajtlista

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Ápr. 17., V, 21:27:49 CEST

Szia Fifi,
Viszont 1-s osztályzat a Borsod, Herman országos rangsoroló rendezőinek
mert:
9.1. A versenyértesítő A versenyre benevezettek számára az értesítőt
legkésőbb a *verseny előtt 8 nappal* (regionális rangsoroló és nem
rangsoroló verseny esetében 4 nappal) - az MTFSZ-portálon elhelyezve
kell megjeleníteni, vagy el kell juttatni az MTFSZ-portál
üzemeltetőjének; - meg kell jelentetni – ha van ilyen – a verseny saját
web-oldalán.
Légyszi, szóljál a két egri ellenőrző bírónak: Szajkó Csaba (sprint,
váltó) és Lajszner Attila (normáltáv)
A MEFOSZ játékszabályait nem ismerem.
Üdv,
Janó, aki Csillának a maximális 5 pontot adja meg.