[Tajfutas] WOD2016 - Pécs kontra Világ/Svájc

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Ápr. 12., K, 16:40:40 CEST

Sziasztok,
Március 25-n tettem fel a költői kérdéseket:
WOD2016 kérdés:
Mitől válik hitelesítetté a WOD2016 a Guinness rekord szempontjából?
Bemondásra, vagy minden helyszínen szükség lesz egy kiküldött ellenőrre?

A 3. Bulletin 10. oldala tisztázta a helyzetet:
"Guinness World Record will be an ”Official IOF Record”
de "please keep the registration running. 2000 locations are still a
possibility! Keep on! This is amazing!