[Tajfutas] Áprilisi lengyel ifi edzőtábor

Utánpótlás Tájfutó tajfuto.utanpotlas at gmail.com
2016. Ápr. 6., Sze, 17:03:09 CEST

Sziasztok!

Utólagosan jómagam is gratulálnék a csapatnak a CEYOC-on (Közép-Európa
Bajnokságon) nyújtottakhoz. Hiába a középtáv szedres-mocsaras-köves
haláltánca, vagy a váltó falmászóversenye, már az év elején is kicsusszant
jó néhányotok lábából 1-2 jó szaladás. Nem lesz itt gond nyáron se!

A sebek nyalogatására nincs sok idő, vasárnap ténylegesen lezártuk a jövő
pénteken kezdődő lengyelországi edzőtábor jelentkezéseit. Az utazás
szervezés alatt, amit jövőhét elejére véglegesítünk Tiborral.
Csatoltam a jelentkezők névsorát, amiben szeretném befoltozni a lyukakat
hathatós közreműködésetekkel. Az SI számos, illetve az "Egyéb" rubrikát
tölteném fel tartalommal amennyiben bármi egyéb óhaj-sóhajotok lenne
étkezéssel, utazással, edzéssel, stb. kapcsolatban.
Az utolsó oszlopban "T" betűvel jelöltem a támogatottak névsorát, vagyis
azt a 12 főt, akinek a Szövetség 5000 Ft-tal támogatja a mostani edzőtábort.
Írjon aki úgy érzi, van miért.

Üdv:
Zsebe Isti

2016. március 23. 13:24 Utánpótlás Tájfutó írta, <