[Tajfutas] NN 2016 rendezői

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2016. Ápr. 4., H, 23:13:03 CEST

Szia!
Lásd majd a holnaputáni "eredményes" folytatást.

Fifi, mondjál esetleg más olyan megyei, regionális, vagy országos sajtót,  Zala megye kivételével, ahol egy tájékozódási futórendezvényről ennyi híradás, ilyen terjedelemben, egyáltalán be tud kerülni egy újságba.
  Eddig, három nagyobb terjedelmű előzetes anyag jelent meg erről a sportági rendezvényről.
A most megjelent anyagot,bocsi nem szerkesztő vagyok, csak tudósítócska, én külön-külön anyagként adtam le és bizony nem én vontam össze a kettőt.
Bár megjelenés után azt hittem így is örömet szerzek majd a sportág híveinek...de ezek szerint tévedtem.
Bocsi, ezt követően majd rövidebbre húzom avagy megszüntetem a tájékozódási futó sportággal kapcsolatos időt rabló ingyenhíradásomat.

Mint a szövegben is benne volt az NN eseménytudósítása a maga nógrádi érdekeltségű eredményeivel és a 3x3fős váltó dumájával együtt, a Józsa Bandi által szabad rendelkezésre bocsájtott fotókkal a napokban remélhetőleg még közlésre kerül.

üdv: Popey