[Tajfutas] Nyílt kategóriák nevezési díja

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2016. Ápr. 4., H, 09:48:05 CEST

Sziasztok!

Szerintem mindenkinek igaza van.

Megoldás lehet, hogy a Nyílt Kezdő "mézesmadzagként" megmarad jelképes
áron, a Nyílt technikásra jogos lehet a felár.

Ha egy gyereket elkísér a szülője a versenyre, 1700ft-ért nem olyan
egyszerű rábeszélni, hogy fusson egyet, amíg vár a gyerekre.
A Nyílt kezdő pályája nem is igényli annyira az új, pontos térképet, az
utak általában stimmelnek egy elavulton is, a többit úgy sem értik.(Tehát
rájuk nem ildomos a térképjavítás arányos részét kiróni.)
 És a már beetetett tájfutó pár száz forint különbségért úgy sem indul
kezdőben, mert az uncsi.
Krasznai Orsi