[Tajfutas] Nyílt kategóriák nevezési díja

Kinde Kálmán kalman.kinde at gmail.com
2016. Ápr. 3., V, 20:28:21 CEST

Kedves Pisti,

Úgy emlékszem a nyílt a "mézesmadzag" volt. Az újaknak illetve azoknak akik nem tudnak profi módon előre tervezni. Azoknak, akik pont ezért mennek el egy-egy versenyre, mert felár nélkül az utolsó pillanatig meggondolhatják a dolgot. Különösen ha még az időjárás is kedvező. E "kedvezmény" nélkül meglehet nem mennének. Se kis(ebb) pénz, se népszerűsítés.

A nyílt nem díjaz, nem rangsorol. Minimális plussz ráfordítás a rendezőnek, szerintem kellemes plussz bevétellel, ha az indulók átlagos számát tekintjük. Fapados lehetőség, nem érten miért mennél szembe vele :-).

Üdvözlettel / With Regards / Mit freundlichen Grüßen,
Kálmán

Kinde Kálmán FCCA
M: +36-20-940-1940
E: kalman.kinde at gmail.com