[Tajfutas] [MTBO] MTBO Sprint OB/Cica-Hard

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2015. Sze. 29., K, 19:58:37 CEST

Janó, az elkövetett hibáink szinte egésze a túl gyors tempóból adódott, és nem a térkép hibáiból vagy a sűrűségből származtathat

Nem kell ezzel 2-3 évet várni, minél előbb lehet…a magam részéről térképcserével középtávra még jobbnak is tartom…itt egy hiba sprintben már behozhatatlan hátrányt okozhat.

Miki videójánál jobb bizonyíték nincs is erre, illetve jobb promóció sem kell, mert minden valamire való tájfutónak, tájbringásnak vonzó az a sok döntési helyzet, ami elé állított a Vasgyári terep út, vasút és objektum sűrűsége.

Még egyszer elismeréssel a rendkívüli javító munkádért,

Fifi

Tel.: 06-36/312-701

Mobil: 06-30/4711-593

honfi.gabor at szuperinfo.hu