[Tajfutas] [MTBO] MTBO Sprint OB/Cica-Hard

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2015. Sze. 28., H, 15:46:24 CEST

Janóhoz csak egy kérdésem van, nem rettegtél a sötétből előugró 20 éve
rejtőzködő kohászoktól javítás közben? én a tapolcai laktanyában minden rom
mögött meglapuló/ottfelejtett  "baráráti honvédet" véltem látni az elején
:-)
Más térképet könnyen lehetne a terültről rajzolni, de hogy jobb is legyen
ahhoz fel kell kötni a gatyát, illetve a terepet esetleg átalakítani.
A pirossal jelölt lépcsők teli találat, a fával benőtt "parkolónál" én
lehet hogy a fa és nem a parkoló jelleget erősíteném, a sárga és a világos
barna közötti különbség képernyőn jobban kijött, mint a nyomtatásban,
illetve a több szintű közlekedés ábrázolása nehéz, ezt én sem tudnám egyből
megoldani. Eredmény, egy 1-10 es skálán nálam 9 felett van (1 a rossz) :-)

MM