[Tajfutas] Vasgyar

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2015. Sze. 28., H, 14:52:22 CEST

Miklós!
Nem tudtam eldönteni, hogy ironizálsz-e, vagy komolyan gondolod, amit írtál?
Egyrészt nagyon érdekes a video, másrészt végtelenül szomorú a látvány.
Elborzasztó látni az u.n. "barna övezetet", ahol egykor ezrek keresték
meg a mindennapi kenyerüket, másrészt a terep igazán izgalmas
tájékozódási verseny céljára. Amint a térképből kiderül, igazán volt
útvonalválasztási, tájékozódási feladat. (Kár, hogy a gyalogos verseny
szempontjából túl sok lehet a veszélyes hulladék.) Most először
sajnáltam, hogy nem tudok bringás versenyeken résztvenni.
Mindenesetre gratulálok a rendezőknek, hogy ezt a terepet megtalálták,
és feldolgozták.

CSI