[Tajfutas] [MTBO] RE: MTBO Abaliget kérdés

Jankó Tamás jankot at t-online.hu
2015. Sze. 28., H, 14:37:57 CEST

Sziasztok!

A hétvégi abaligeti tájbringa versenyekre nagy számú kölcsönözhető térképtartóval készülünk, annak érdekében, hogy kezdők is kipróbálhassák a szakágat. Összeállítottunk egy táblázatot, ahol térképtartókat lehet rezerválni, illetve további felajánlásokat is lehet tenni. Kérjük, írjátok bele a kölcsönzési igényeiteket ide:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1uEFi3ClfIKVmE7I-zVZlIzJF0-Nxx1pgLNZFyhp-JBw/edit#gid=0

Ne feledjétek, ma van a nevezési határidő. Viszont a kiírásból az is kiderül, hogy pótdíjat csak szeptember 30. után számolnak fel a rendezők.

http://www.tajfutas.maccabi.hu/index.php/hu/mtbo-kozeptavu-ob