[Tajfutas] MTBO OB - Abaliget

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Sze. 26., Szo, 22:15:57 CEST

Szia,
Rajtam nem múlott. Csalogattam őket, de csak lábon akarnak futni.
Micsoda egyenjogúság, F18-tól F50 (F60) -ig azonos távok.
Teljesen megfiatalodtok.
Anno a Lajos forráson próbáltam legyőzni Oláh Katit, mert rossz térképet
vettem fel a rajtban.
Most Füzy Annával lehet majd derbizni. (?)
Üdv,
Janó, aki nem rajtengedélyes