[Tajfutas] sitájfutó levlista

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2015. Sze. 23., Sze, 21:42:38 CEST

Sziasztok!

A Szivák Ildi vezette sitájfutó szakág elkezdi rendes éves munkáját.

A sítájfutó listára írt levelét bemásolom ide:

Akit érdekel ez illetve a téli edzés és versenylehetőségek, csatlakozzon a
sítájfutó levlistára.

A hóesést persze ez sem garantálja, de minél többen jelentkeztek annál
nagyobb a havazás seélye :-)
MM

Nagy örömmel tapasztaltam, hogy szinte mindent a közelünkben rendeznek meg,
így érdemes gondolkozni azon, hogy nagyobb csapattal vegyünk részt
egyik-másik versenyen.
Úgyhogy szakági vezetőként szeretném felmérni, hogy kit érdekelne bármelyik
rendezvényen való részvétel.
1. Németország, Szászország:
2016. jan. 21-24.: Szenior VB első nevezési hatidő október 1
2016. jan. 22-27: Felnőtt világkupa futam, 2. forduló
bulletin itt található:
http://eventor.orienteering.org/Documents/Event/341/1/Bulletin-2
az első nevezési határidő 2015. november 01.