[Tajfutas] Keleti Tájfutó Napok N16 kategória 1. nap eredmények érvénytelenítése

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Sze. 23., Sze, 21:34:06 CEST

Sajnos, ehhez hasonló rendezői baki, szintén Keleten, a márciusi debreceni országos rangosoroló (!) Alföld-Csokonai kupa egyik versenynapján is megtörtént (F55 kat).
De... itt minden maradt a régiben, mert olyan 10-15 perces csúszás során a rajtszemélyzet egyik tagja elkezdte rajzolgatni filctollal a még fellelt összpontos térképekre(negyven karikás) az adott kategória idő előtt elfogyott versenytérképét és kezdtünk a mezőny után elrajtolgatni.
Én olyan pályatérképet kaptam melyet a rajtszemélyzet tagja -aki mellesleg néhány percet követően utánam azonos pályán élesben elrajtolt(!?)
rosszul kötötte össze és bizony volt néhány perc még az összpontos térkép alapján az egyik érintett helyen a környék mindhárom ellenőrző pontját megfogtam, hogy ne essek ki a versenyből ha már ilyen messziről megtiszteltem részvételemmel az alföldi rendezvényt.

A rendezők egyébként maximálisan segítségünkre voltak,de egy országos rangsorolón ilyen baki nem követhető el, egy nem minősítő versenyen, meg nem illik így bakizni.

Mindegy, ez van, ezt kell szeretni...  Aki ezekután arra vetemedik, hogy az ország legkeletibb részén próbál meg versenylehetőséghez jutni az a jövőben is  számítson az ilyen malőrökre.

További Szép Estét!
Popey