[Tajfutas] LVI. Mecsek kupa uj információk,módositàsok

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2015. Sze. 23., Sze, 09:52:34 CEST

Kedves Bandi! Kedves PVM-esek!

Köszönet a segítő hozzáálláshoz! Valószínűleg több szeniort is pozitívan
fog befolyásolni, hogy a számunkra már majdnem ingyenes tömegközlekedést
választva, nevezzen. Ami viszont a szállítási költségeket illeti, - bár még
nem biztos, hogy rá fogok érni - a magam részéről mindenképpen meg fogom
téríteni.

Kösz Gerzsonnak is a felvetésért és Zakariásnak is az ötletért!

M. Gyurka

2015. szeptember 22. 22:08 Dr. Kiss Endre írta, <