[Tajfutas] LVI. Mecsek kupa uj információk,módositàsok

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2015. Sze. 21., H, 08:26:15 CEST

Kedves technikás stb ... B u d a p e s t i  tájfutók!

Kérdezem, tervezi-e más is, hogy vonattal, a szombat reggeli Sopiane IC-vel
utazik a Mecsek Kupára? Ezzel van egy kis bökkenő. Az IC Pécsre érkezik
8:41-kor, ami látszólag még időben lenne a 11:00-ás 0-időhöz képest. Ámde
Abaligetre csak a Pécsről 9:30-kor induló busszal lehet eljutni, ami
először bekanyarodik Orfűre, elmegy a Tekeresi fordulóig, onnan vissza
ismét Orfűre, majd végül csak 10:37-kor ér Abaligetre. Az első napi
cél-rajt távolság, úgy hallottam, jelentős, és a szint is sok. Ezért, ha
többen vagyunk, akik szombaton vonattal utazunk, akkor kérnünk kellene
valamilyen fuvart a versenyre.

Üdv:
Kéri Gerzson

2015. szeptember 20. 22:51 Dr. Kiss Endre írta, <