[Tajfutas] MTBO Sprint OB

Tibor Tamás atomtibi69 at gmail.com
2015. Sze. 20., V, 21:42:31 CEST

Sziasztok!

Meghosszabbítottuk a szeptember 25-26-i tájkerékpáros versenyek nevezési
határidejét 1 egész nappal.
Ennek megfelelően 2015. szeptember 22. (kedd) 24 óráig várjuk a nevezéseket.
Információk a versenyekről:
http://mtfsz.hu/megjelenites/versenynaptar/showevent.php?event=5894
Némileg módosítottuk a kiírást is, kérjük figyelmesen olvassátok el!
A rajtlistákat és a versenyértesítőket 24-én (csütörtök) tesszük közzé.

1. nap sprint OB
Én személy szerint (Cica) nagyon féltem a tereptől, mert azt hittem, hogy
nagyon defekt veszélyes lesz.
Már három napot sikerült kerékpároznom a területen és semmi gondom nem
volt, tehát ez a félelmem alaptalannak bizonyult. Én nem hagytam el az
utakat, kérlek Ti se járjatok majd el másképp!
A volt Lenin Kohászati Művek területe igazi kuriózum lesz, remélem Ti is
meglátjátok benne az alternatív "szépséget".

2. nap Cica-Hard
Erre a versenyre csak azok nevezését várjuk akik nem rettennek vissza a
fizikai kihívásoktól sem.
Bár nem lesz extrém nehéz verseny, de a győztesesek 90-100 percet fognak
repeszteni rajta.
Igaz hogy hosszúnak tűnik a hegyre felvezető szakasz, de a 7 kilométeren
elhelyezett 400 méter szintemelkedés nem olyan vészes, mint amilyennek
látszik, mert szépen lassan emelkedik az út. Lefelé pedig egy élmény lesz,
majd meglátjátok.

Várunk benneteket Miskolcra!

Üdvözlettel!
                  a Rendezőség