[Tajfutas] ROB - ROVB térképek

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2015. Sze. 16., Sze, 10:59:52 CEST

Sziasztok!

A listán már jeleztem, hogy azokban a kategóriákban, melyek a (35) kódú
pontot tartalmazták, hibásak az ide vonatkozó részidők. Rövid elemzés azt
mutatja, hogy ez kb. 100 versenyzőt érint, az eltérés pedig 1 perc 30 mp +-
5 mp. Nem tudom, hogy a szabályzat lehetővé teszi-e a korrekciót olyan
esetben, ha teljesen pontosan nem, hanem csak jó közelítéssel tudjuk
korrigálni a hibát. A Route Gadget számára azonban nagyon nem mindegy, és
sokkal jobb lenne a korrigált eredményt vinni a RouteGadgetre, mint a
jelenlegi állapot szerinti eredményt. Szerintem kb. fél órás munkát
jelentene a másfél perces korrekció elvégzése az érintett versenyzők
részidős eredményét illetően. Szívesen elvállalom akár én is, ha leülhetek
valahol egy olyan géphez, amelyben bent van az SI szoftver és az ROB döntő
részidős adatbázis.

Az F21 és N21 kategóriákat, továbbá az összes többi olyan kategóriát,
melyek számára nem volt a 35-ös kódú pont, fel lehet vinni akár most is a
RouteGadgetbe.

Üdv:
Kéri Gerzson

2015. szeptember 16. 9:58 Kelemen János írta, <kelemen.janos111 at t-online.hu>