[Tajfutas] Folyó ügyeink: POB, azaz Pisilős OB (általánosságban a ROB-ok kapcsán)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2015. Sze. 16., Sze, 09:03:49 CEST

Sziasztok!

A WC-k állapota sem mindegy. Mivel nemrég a Hungária Kupán Rónafaluban
ellopták a szerelésemet tartalmazó táskámat egyebek közt két pár értékes
cipővel, azóta (ha hirtelen nem tudom kire rábízni és sietős az ügy) minden
cuccomat magammal viszem a WC-be. A Móra Ferenc Múzeum földszintjén a kis
büféhez közeli WC-ben olyan latyakos volt a kövezet, hogy kényszerűen ebbe
a latyakba kellett leraknom a táskáimat. (A pontosság kedvéért, a lopást a
HK-n nem olyankor követték el, amikor WC-re mentem, de ettől függetlenül
azóta sokkal jobban vigyázok a versenyeken a holmimra.) Később a VK
területen inkább lehetőleg a hídhoz közeli, a játszótér melletti tisztább
WC-t használtam.

Egy másik kérdés: Mit tegyünk, ha azt észleljük, hogy eldugult egy WC. A
döntő karanténjában észleltem dugulást, ezért szóltam az ott sorban
állóknak, hogy javaslom, másik WC-t keressenek. Nem láttam azonban, hogy
erre bárki otthagyta volna a sort. Az is megfordult a fejemben, hogy egy
rendezőnek szólok, de ezt elvetettem, mivel úgy láttam, hogy nehéz lenne
találni a karanténban szabad rendezői kapacitást. Pedig az is árt szerintem
a tájfutók megítélésének, ha eldugult, netán kiöntött WC-k maradnak utánunk
iskolákban vagy más épületekben.

Üdv:
Kéri Gerzson