[Tajfutas] Szeged RVOB

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2015. Sze. 15., K, 10:25:57 CEST

Sziasztok!

Sajnos a mi egyik váltónkkal is ugyanez történt mint Sz.Petiékkel, de a
legszomorúbb benne az, hogy mi a verseny előtt rákérdeztünk a rendezőknél, (
mert sejtettük h. nem biztos, hogy elég hely lesz a dugókánkban ) hogy mi
van abban az esetben, ha plusz pontfogás miatt betelik a tárhely. Azt a
választ kaptuk ( nem egy rendezőtől ) hogy ne foglalkozzunk vele, ugyan
részidőnk ott nem lesz, de az üres helyekre eltárolja a pontfogást a
dugóka. Csere dugókát nem kaptunk........Mi ennek tudatában indultunk neki
a versenynek, de végül ennek ellenére bennünket is kizártak hiányzó
pontfogás miatt( utolsó két pont ).
Úgy gondolom mi megtettünk annak érdekében mindent, hogy eredményes legyen
a futásunk, nem tudom, hogy ezen kívül még mit kellett volna tennünk???
Sőt, szerintem azzal h. a verseny előtt "tisztáztuk" a dolgokat a
rendezőkkel, csak magunknak ártottunk, mivel ha ez nem történik meg és nem
kapunk olyan tájékoztatást, mint amit kaptunk, akkor valószínű nem
nyugodott volna meg a futótársunk, amikor nem csippant a dugóka és
használta volna a szúróbélyegzőt!
Az egyik pontfogásról ( befutó ) fényképünk is van , amin jól látszik a
"dugókázás" .............

https://www.facebook.com/tajfutas/photos/a.1013760755324896.1073741938.540416885992621/1013769525324019/?type=3&theater

Üdv.
Melinda