[Tajfutas] ROB részeredmények

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2015. Sze. 14., H, 08:08:33 CEST

Igen. Nálam 29 másodperc volt a különbség, de talán az a pár másodperc amiatt volt, hogy a végén kicsit később nyomtam az órámon.  Ja, és nálam minuszban volt a különbség, mert szerintem 11.17-et mentem, de a fecni 10.48-at mutatott. Senki nem szólt egy szót sem erről, ha mindenkinek így volt akkor talán nem számít.  Persze gondoltam, hogy valami bibi lehetett, mert saját óráról indított mindenkit a rajt személyzet szombaton, ami sok jót nem szokott jelenteni, pláne egy bajnokságon.
Üdv.: Júlia