[Tajfutas] ROB részeredmények

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2015. Sze. 13., V, 22:24:13 CEST

Sziasztok!
Vártam már, hogy valaki észreveszi a dolgot. A szombati napon az SI
rendszer órája 3 perccel eltért a pontos időtől, technikai okok miatt.
Ennek megfelelően a rajttól kapott információk alapján a döntő 0-idejét
átállítottam az SI programban, mint később kiderült, rosszul. A verseny
után javításra került a hiba. Minden versenyzőnek 25 másodperccel rosszabb
az ideje, mint ami a célban látható volt. Mivel minden indulót érintett a
változás, a sorrendet nem befolyásolta, a rangsorszámítás miatt viszont
fontos volt a korrekció. Az mtfsz.hu-n már a javított eredmény látható,
helyes időkkel.

Üdvözlettel:
Petrócki Ádám

2015. szeptember 13. 22:09 Kerényi Dénes írta, <