[Tajfutas] ONEB talált tárgyak osztálya

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2015. Okt. 23., P, 16:25:01 CEST

Sziasztok!

A hétvégi ONEB-OEVB hétvégéje után maradt egy kisközségnyi ruhanemű és
használati tárgy a versenyközpontban. A mennyiség miatt leltárt (még) nem
készítettünk, viszont mindent viszünk holnap OCSB-s hétvégére a
Kisfennsíkra. Ami ezek után is megmarad azokról készítünk fényképes
dokumentációt és feltöltjük valami giga nagy tárhelyre. A cuccok a MOM-os
pereputtynál lesznek kiállítva.

Ezen felül jómagam bontás közben találtam az erdőben egy szimbóltartó
hátlapot rajta egymás alá fenyegetően felsorolva az alábbi szavak: Dugóka,
Tájoló, Szemcsi, Lábszárvédő, Zsepi, Rajtszám

Aki esetleg ráismer ezekre az ismertető jegyekre és a történtek ellenére
még mindig szimbóltartóval szeretne futni, jelezze és átveheti tőlem. Mivel
én teljesen elutasító vagyok az efféle segédeszközökkel szemben, ha nem
talál gazdára, szörnyű kínok között megsemmisítem.

Addig is kellemes pihenést a holnapi kivéreztetés előtt!

Üdv:
Zsebe Isti